מפרט חלקים: מעבד - AMD Six Core Ryzen 5 5500 Up To 4.2Ghz AM4 קירור - Antec A400I RGB לוח אם - ASRock B550M-PRO4 Type-C זכרון ראם - SiliconPower 16GB (2x8GB) 3600Mhz CL18 ZENITH RGB SSD כונן - WD 1T Blue SN570 NVMe R/W Up To 3500 / 3000MB/s כרטיס מסך - PowerColor RX6700XT 12G GDDR6 Up To 2622MHz Triple Fan Red מארז - GAMDIAS TALOS M1 ELITE ARGB ספק - ANTEC 650W ATOM 80+ Bornze


4900 
  • משלוח: 


קרא עוד


התמונות של סידור הכבלים והלדים להמחשה בלבד
צבע הכבלים, צורת סידור הלדים והרכיבים משתנה ממפרט למפרט

אחריות על חלקי המחשב:
כרטיסי מסך, מעבדים, זכרונות RAM, זכרונות SSD, לוחות אם וספקי כוח אחריות 3 שנים! (כמובן שיש מוצרים שהם יוצאי דופן שהיצרן נותן עליהם לרוב אפילו יותר אחריות וזה מצויין במפרט).
הארדיסקים קשיחים HDD אחריות שנתיים
כונני SSD M.2 NVMe אחריות חמש שנים
מימוש אחריות:
בשל תקלה במחשב יש להגיע לסניף בתיאום מראש עם הסניף בלבד ולמלא תופס תיקון. המחשב יתוקן עד 14 ימי עסקים. במידה ולא יטופל במסגרת הזמן, אנחנו נספק פתרון חלופי לשימוש זמני במידת הצורך.
הבאת המחשב לחנות והחזרתו תתבצע על ידי הלקוח. ניתן לבצע איסוף והחזרה בתוספת תשלום מחירי המשלוחים המשתנים מעת לעת ועפ משקל המחשב.
תנאי אספקה:
בגלל שיש מבחר ענק של חלקים משלל יבואנים ומותגים אין לנו את הכל זמין במלאי בכל זמן נתון וכל חלק מוזמן במיוחד להרכבת המחשב ולוקח עד 7 ימי עסקים כולל הרכבה, בזכות זה אנחנו יכולים לתת לצרכן מחיר שאין ברשתות הגדולות. לאחר מכן ניתן לאסוף את המחשב מאחד מהסניפים שלנו או במשלוח (משלוח הינו עם שליח עד הבית עד 3 ימי עסקים מסיום ההרכבה ולא כולל ערים מרוחקות וישובים).
תנאי תשלום:
ניתן לשלם במזומן, בהעברה בנקאית (רק לאחר אישור קבלת הכסף יוזמנו החלקים ויכנסו להרכבה) או כרטיס אשראי עד 3 תשלומים ללא ריבית או עד 12 תשלומים בתוספת של 2% לסך העיסקה (לדוגמא: על מחשב של 4000 ש"ח שתלמו ב12 תשלומים 4080 ש"ח).
האם יש לכם מחשבים שמוכנים לשלם ולקחת?
החזקת מלאי של חלקים ומחשבים מעלים עלויות ללקוח בסופו של דבר בגלל שצריך לפצות על חלקים שלא נמכרים וירד להם הערך בנתיים
ולכן אנו מעדיפים להביא חלקים הישר מהיבואן ולהרכיב בהתאם לצורך הלקוח, מה שמאפשר לכם לרכוש את מחשב החלומות שלכם במחיר מטורף!

מוצרים קשורים